Friday, September 3, 2010

Jerawat Batu!

Arghh!! Tidak!!
Time macam ni la kau baru nak timbul
Time macam ni la kau nak uji kesabaran
Time macam ni la kau nak datang!

Dah la datang kau jarang-jarang
Dah la datang kau sendiri
Dah la datang kau jelas dan nyata!

Datang kalau sebesar ruam aku takkisah
Datang kalau taksakit aku takkisah
Datang kalau takgatal aku takkisah

Masalahnya;

Dah nak Raya ni woi!
Jatuh la saham aku!

Mana tau kawan-kawan sekolah rendah dulu sedang solo
Mana tau kawan-kawan sekolah menengah dulu sedang solo
Mana tau kawan kepada kawan aku nak dekat aku
Mana tau kawan-kawan akak aku datang rumah
Mana tau amoi kedai runcit dekat pusat bandar tu nak dekat aku

Arghh!

Ramai gadis yang dengki dengan aku sebab takpayah pencuci muka
Kulit bersih indah licin tanpa minyak
In special occasion je berminyak

Dah 3 tahun sabun muka aku ada 4
Semua penuh lagi

5 comments:

squesha said...

haha.takpe,hilang jerawat tu,saham mesti naik balik.

amoi said...

muka aku pun ada jerawat.

berminyak plak tu.

so aku sentiasa perlukan sepaket tisu sehari untuk lap minyak muka aku.

XDDD

shned shahabuddin said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha padan muka.

Keretapi said...

takpe, mungkin kau akan bertemu dengan awek2 yang juga ada jerawat batu. kan secocok tu.

Fontonk said...

aku tak pakai takde pun jerawat.
tips utk hilang jerawat.

1.jgn tgk porn.
2.jgn kuat melan.
3.jgn mkn kacang.
4.jgn anggap kacang boleh membentuk jerawat.
5.jgn tidur lewat malam.
6.kerap mengambil wuduk.
7. percaya bahawa jerawat merupakan kecantikan asli dari ALLAH. wahahaha